Media News

Ερχεται το τέλος του… κόσμου για πολλά τηλεοπτικά κανάλια

Σε νέα μεγάλη κρίση αναμένεται να βρεθεί η τηλεόραση, εξαιτίας της βαθιάς ύφεσης. Και το ερώτημα είναι ποιοι θα επιβιώσουν. Οι «δεινόσαυροι» ή οι μικροί; Η εκτίμηση που εξέφρασε ο διευθύνων σύμβουλος, Θοδωρής Κυριακού, είναι πως το 2013…
η διαφημιστική δαπάνη θα υποχωρήσει στα 180 εκατ. ευρώ. Το ποσό αυτό είναι δραματικά μικρό και σίγουρα δεν φτάνει για να «καλύψει» το λειτουργικό κόστος και τα δάνεια που έχουν οι περισσότεροι σταθμοί. Τίθεται δηλαδή με άλλα λόγια και ζήτημα κι άλλων απολύσεων στην τηλεόραση, αλλά και σκληρού αγώνα επιβίωσης, ειδικά αν το Alter κατορθώσει να εκπέμψει ξανά, αφού θα κόψει ένα κομμάτι της συρρικνούμενης πίτας.
Τα ποσοστά της Nielsen  για την τηλεοπτική χρονιά 2011-12 δείχνει πως δεν χωρούν όλοι. Το Mega διατήρησε την πρώτη θέση με θεαματικότητα 22,1%  (19,8% την τηλεοπτική χρονιά 2010-11)  ο  ΑΝΤΕΝΝΑ έφτασε στο  17,1% (16,7% )  ο   Alpha υποχώρησε στο  11,9% (12,9%) ,  το  Star στο  10,6% (10.3%) ,  η ΝΕΤ 7,9% (7,7%) , ο  Σκάι αύξησε το μερίδιο του στο  7,2% (4,9%), το   Alter όσο καιρό εξέπεμπε ήταν στο  5,5% (8,9%),  η ΕΤ3 , 3,6% (3,4%),  και οι λοιποί 11,1%  (12,9%).  Σημειώνεται πως η ΕΤ1 που κινδύνευσε με λουκέτο από τον Η. Μόσιαλο συγκέντρωσε το 3% της θεαματικότητας έναντι 2,5% την προηγούμενη περίοδο.
Εκτιμάται πως τόσο το 2012 όσο και το 2013 οι σταθμοί- πλην του Μακεδονία TV- θα είναι ζημιογόνοι, ακόμη και η ΕΡΤ μετά την κυβερνητική απόφαση για αφαίρεση του 25% του ανταποδοτικού τέλους. Θα χρειαστούν και κεφαλαιακή ενίσχυση από τους ίδιους τους μετόχους, καθώς τα όποια δάνεια, αν έρθουν δεν θα αρκούν για να «σωθούν».

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s