paraathitika / thessaloniki

Μυστική συνάντηση του Σαββίδη με εκπροσώπους των συνδέσμων του ΠΑΟΚ

Εκπληκτικοί και αποκαλυπτικοί ήταν οι διάλογοι που είχε ο Ιβάν Σαββίδης σε μυστική συνάντηση με εκπροσώπους των συνδέσμων του ΠΑΟΚ μετά την συγκέντρωση στο Παλατάκι, όπως τους κατέγραψε το toumbalights.com. Τους μεταφέρουμε αυτούσιους και χωρίς καμία περικοπή… 

Ιβάν: «Ευχαριστώ που ήρθατε όλοι. Ηρθε η ώρα !
Σας ζητάω να με δεχτείτε ως μέλος της οικογένειας του ΠΑΟΚ. Σκέφτομαι τι πρέπει να κάνω για να φτιάξω των ΠΑΟΚ όπως τον επιθυμείτε. Ήρθα εδώ και ήρθα για να μείνω καιρό. Εσείς έχετε τη δύναμη και τις ιστορικές γνώσεις, εγώ έχω τα χρήματα και την επιθυμία. Χρειάζομαι την ενέργεια σας, τη δύναμη σας και σε αντάλλαγμα θα σας δώσω τα χρήματά μου». ( χειροκροτήματα,ντελίριο ενθουσιασμού). Συμφωνείτε πως το κέντρο λήψης των αποφάσεων θα ανήκει σε εμένα. Tον πλούσιο φοβούνται ,τον δυνατό Είμαι μικρός σε ύψος αλλά έχω πολύ δύναμη.
Εκπρόσωπος ΠΑΟΚ Κορδελιού :Πρόεδρε τι θα κάνεις για τις συλλήψεις των οπαδών του ΠΑΟΚ που γίνονται όλο και περισσότερες:
Ιβάν: Θα προσπαθήσω να απαντήσω. Θέλω να με πιστέψετε. Ζητάω σήμερα υπομονή κι άλλη μία φορά υπομονή και εμπιστοσύνη σε εμένα. Δεν θα υπάρχει κανένα κελί που θα χωράει ΠΑΟΚτσή. Εάν όμως οι ενέργειες καταστρέφουν την οικογένεια του ΠΑΟΚ η θέση τους είναι μάλλον στο κελί. Τον οπαδό του ΠΑΟΚ πρέπει να τον σέβονται όχι να τον φοβούνται. Για ποιο λόγο να έχουμε άδειες κερκίδες και χαμένα χρήματα.
( παγωμάρα)
Εκπρόσωπος Μακεδόνων: Πρόεδρε τι θα γίνει με τα χρέη του ΠΑΟΚ;
Ιβάν: Αν τα χρήματα δεν έχουν κλαπεί είναι δικά μου χρέη. Αν εκλάπησαν ας επιστραφούν από αυτούς που τα πήραν».
Εκπρόσωπος Θ4: Ποιους θα έχετε δίπλα σας για να φέρετε εις πέρας την αποστολή σας;
Ιβάν:«Φυσικά θα είναι ειδικοί στον τομέα τους. Δεν δίνω προνόμια στους συγγενείς μου, το βασικό είναι ο επαγγελματισμός. Η Μαρία που έστειλα είναι μία από τις πιο δυνατές οικονομικές διευθύντριες. Μόνο δυνατοί επαγγελματίας θα είναι δίπλα μου».
Εκπρόσωπος Αρναίας: Ο ΠΑΟΚ πιστεύω ότι θα πάει μπροστά με σας κ. Σαββίδη. Διάβασα προσεκτικά όσα είπατε συμφωνώ 100%. Να αποκτήσουμε νοοτροπία ευρωπαϊκή σαν ομάδα και σαν λαός. Μπορείτε να κάνετε την Τούμπα Old Traford? και εννοώ κλίμα και συμπεριφορά ίδια με της Manchester.
Εκπρόσωπος Μπέλου: Tι λες ρε μαλάκα κοκκινοσκουφίτσα ?Σε χαλάει η Γιούβε ? Άκου Μάντσεστερ !

Ιβάν: Ολα θα γίνουν.

Δυτικές Συνοικίες: Είμαστε κίνημα. Θέλετε να μας πείτε τι θα κάνετε με το γήπεδο, με την Τούμπα. Η Τούμπα μας νοιάζει. Έχω ακούσει πολλά θέλετε να μας μιλήσετε;
Ιβάν: Ανέθεσα στην Μαρία να αρχίσει τον σχεδιασμό για το γήπεδο . Eίπατε ότι θα χτίσω ένα βυζαντινό γήπεδο. Δεν το έχω σκεφτεί».Στο γήπεδο του ΠΑΟΚ θα υπάρχει μία πρόσθετη κάμερα και θα παρακολουθώ συνέχεια ότι συμβαίνει . Σήμερα για να υπάρχει έλεγχος για το ποιος μπαίνει στο στάδιο είναι απλό. Αλλά δεν θα σας αρέσει. Αλλά δεν θα κάνω μόνο ότι αρέσει σε συγκεκριμένες ομάδες.( ΝΕΥΡΙΚΌΤΗΤΑ )

Εκπρόσωπος συνδέσμου Αθηνών: Τι θα γίνει με τις μετακινήσεις οπαδών; Κάποιες ομάδες πάνε όπου θέλουν…
Ιβάν: «Φυσικά θα το λύσουμε. Ξέρετε πόσο δύσκολο ήταν στην Ρωσία να μεταφέρουμε οπαδούς. Πετούσαν 9 ώρες με προορισμό μία περιοχή δίπλα στην Ιαπωνία.Θα βάλω μερικά τσάρτερ. Δεν νομίζω ότι είναι σπουδαίο πρόβλημα αυτό θα το λύσουμε» Αν χρειαστεί μαζί μας θα έχουμε και ένοπλους στρατιώτες.
Eκπρόσωπος Ultras: Έχω δει πολλούς προέδρους με δηλώσεις αλλά μείναμε στα λόγια. Ας μου επιτραπεί με όλο τον σεβασμό αν ήρθατε για να δούμε τον «Δικέφαλο» μας ψηλά καλώς ήρθατε. Αν ήρθατε για να παίξετε με τα ονειρά μας κακώς.
Ιβάν: «Ο Ιωάννης στο Ευαγγέλιο του γράφει κάπου. Με έστειλαν για να Τον οδηγήσω, αλλά εγώ τον ακολούθησα. Αν είστε σε θέση να με οδηγήσετε θα σας ακολουθήσω.

toumbalights.com

Σχολιάστε

