agora / Media News

Κολλημένοι με την τηλεόραση οι Έλληνες καταναλωτές

Kολλημένοι με την τηλεόραση αποδεικνύονται οι Έλληνες καταναλωτές. Διεθνής έρευνα, που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες, έδειξε ότι τέσσερις στους πέντε καταναλωτές στη χώρα μας διαθέτουν ήδη τουλάχιστον…
δύο τηλεοπτικές συσκευές, αλλά κάνουν σχέδια, ώστε τα επόμενα να αγοράσουν μία καινούργια. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την έρευνα που διενεργήθηκε για λογαριασμό της εταιρίας Toshiba:
– Περίπου το 81% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα έχουν τουλάχιστον δύο τηλεοράσεις στο σπίτι τους. Περισσότερες τηλεοράσεις διαθέτουν οι καταναλωτές που έχουν υψηλότερο εισόδημα.
– Περισσότεροι από τους μισούς σχεδιάζουν να αγοράσουν καινούργια συσκευή μέσα στην επόμενη τριετία, με το 28% να δηλώνει ότι θα αγοράσει νέα συσκευή στους επόμενους 12 μήνες.
– Τα βασικότερα κριτήρια προτίμησης μιας συγκεκριμένης συσκευής για τους Έλληνες καταναλωτές είναι, σύμφωνα με την έρευνα, η ποιότητα της εικόνας και η φήμη της μάρκας (brand name), ενώ η σύσταση από άλλους καταναλωτές παίζει πολύ μικρό ρόλο.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s